Aysekrtl bende bugün tam 38 haftalığım 2 gün önce gittiğimde suyun sınırda, çarşamba gel aynıysa pazara kadar bekleriz değilse o gün sezeryanla alırız dedi bakalım , nst sonuçları iyi dedi.. ilk bebeğimde böyle bişe yaşamamıştım ama her doğum farklı bi duruö tabi. Rabbim hepimizin kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah🤲🏻