Merhaba bende 4+3 um geçen hafta çarşamba lekelenmem başladı , iki gündür aktif kanamaya döndü doktor kan kesici transamine diye ilaç başladı , progestan ve duphaston kullanıyorum .. ayrıca Pts günü düşük engelleyici iğne de oldum.. ne yazikki hala devam ediyor.. Allah şifa versin hepimize inşallah