Merhaba kizlar dr 30. Hafta kontrolumde bebegin 1350 gr olduğunu söyledi problem yok dedi ama bana cok zayif geldi. Doguma kadar kilo alır mi ? Kilo alması icin ne yapmalıyım ? Zayif dogan bebeklerde sarilik oluyor demisler bilenler lutfen aydinlatsin 🙏🏻