_ipekkkkk evlatkokusu0806 Bebek varya sert olur zaten benimde hep sert 30+2 olduk hep sert sepet gibi önümde kasıkta daha 🥴🙄🤷♀️
Selin12- evlatkokusu0806 canım benimde oluyor doktor normal dedi ara ara oluyor magnezyum kullaniyormusun
evlatkokusu0806 Selin12- yok canım ben çok abur cubur tüketiyorum bu aralar durmaksızın wc çıkamıyorum ondan olabilir mi
Selin12- evlatkokusu0806 canım tam bilmiyorum kefir içiyorum her gün tavsiye ederim birde ben magnezyum kullanınca hafifledi
Nilufar_1996 25+4 benimkide arada çok sertleşiyor kasılmami diyorlar acaba? İnşallah erken doğum belirtisi değildir. Sırtım belim de çok ağrıyor gece inleye inleye uyuyorum. Magnezyum kullanmıyorum doktor yazmıştı daha almadım 🤦🏻♀️