Kızlar kasık ağrıları normal tabi biliyorum ama genede size de sormak istedim sizde bu haftalarda yaşamışmıydınız? Çok şiddetli değil ama alttakin alttan giriyor , yattığım zaman daha iyi geçiyor ama ayağa kalkınca ağrıyro . Canım bşr şey istemiyor midem bir şey almıyor Allah’ım bu günler çabucak geçsin bebişimi sağlıcakla kucağıma alayım istiyorum yüce rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻