deletedmom87894 Kızlar bilmediğimden soruyorum bu detaylı ultrason risk görüldüğündeni bakılır yoksa her hamile annenin bakılmasımı lazım yarın doktora gideceğim 17 haftalığım soracağım ama şimdi sizede sormak istedim kaçıncı haftalarda oluyor
Aylinsertsu deletedmom87894 merhaba detaylı ultrasyon çocukta risk varmı onun için bakılıyor bence her hamile bayanın yaptırması gerekir
B1983 deletedmom87894 20 ile24 haftalar arasında yapılıyor. Yaptirilmasi sart detayli herseyine bakılıyor. Ben yeni yaptırdım.
babynil @deletedmom87894 ikili taramayi yaptirdik biz doktorum uclu dortlu taramalar kafa karistirio detayli oneriorum ben dedi tamam dedik. Ikili de risk yoktu yine de detayliyi yaptirdik onda da cikmadi cok sukur. Ama bu sadece risk degil cocuk da her hangi bir hastalik var mi die de bakilio anne karninda mudahale edebiliolar
mom8327 Risk var mı diye bakmak için yaptırılıyor. Eğer riskli bi durumu varsa Allah korusun doğum şekli, hastanenin donanımı falan ona göre karar veriliyor. Önlem amaçlı yani.
lunam deletedmom87894 her hamilenin yaptırması gerekiyor. rutin kontrollerde görünmeyen şeyler olabiliyor, detaylı ultrasonda perinatologlar renkli doppler ile bakıp görebiliyor ki bende öyle bir durum çıktı malesef. 20-24 haftalar arasında yapılıyor genelde.
HaticeBerkayBalat3103 @deletedmom87894 her hamilenin yaptırması gereken birşey canım bebekte sağlık sorunu vs varmı diye bakılıyor detaylı bir şekilde 21 ve 22 haftalarda bakıldığında daha iyi oluyor diyorlar ben 21.ci haftamda yaptırdım 1 saate yakın sürdü doktor detaylı bir şekilde bakıp herşeyini söyledi çok şükür riskli bir durumumuz çıkmadı özele takipliyim zaten 400₺ ye yaptırdım şuan 35+6 Haftalıgız ☺️🙏
Deletedmom_33 deletedmom87894 21+1 de yaptırdım ben. Yaptırılması gerekiyor bence ikili, üçlü, dörtlü neyse de bence en gerekli detaylı ultrason. Her şeye bakılıyor tek tek bir sorun varsa erken teşhis ediliyor
Kubra_kalkan B1983 bende anadolu yakasındayım zeynep kamilde randevu bulamıyorum eğer bu haftada bulamazsam mecbur özelde yaptıracağım bu yüzden soruyorum
Beno deletedmom87894 bugün yaptırdım detaylı eksik olan noksan olan gözle görülebilecek herşey görülüyor mesela parmak sayıları tam mi kalbinin odaciklari omurgası vs vs gibi yaptırmanın tavsiye ederim insanın kafası çok rahatlıyor
B1983 Kubra_kalkan evet bende bulamadım cok aradim.ama malesef afiyet hast en uygunu orda yaptırdım. Siz nerde otruyosunuz