Nonamirce Haftadan herkese merhaba. 140 bitti 140 kaldı yolun yarısındayız. Üçüncü yavruşu bekliyorum. Rabbim isteyen herkese kısmet etsin anneliği inşaAllah 💕☺️
Zhra4242 Günaydın canım bende üçüncü bebeğimi bekliyorum 39+5 olduk normal olunca bekletiyorlar halbuki öbür ikisi suni ile oldu