Melek__55 Firdevss167 haklısınız kaç çeşit yağ aldım kulanyorum şuan söylediğiniz kremide kullanıcam daha yeni fark ettim çatlağı inşallah ilerlemez☺️
Firdevss167 Melek__55 ilk haftadan kullansaydın az da olsa faydasını görürdün ama üzülme canım dediğim gibi güzellik salonlarında o çatlakları yok ediyorlar olmadı öyle yaparsın 🥰🥰
Melek__55 Mozarella canm aklıma geldikçe kulanyordum da sık sık değil nedense çatlamicam diye düşünüyordum hep 🤣🤣
Sena51_2 Firdevss167 Taikide haklısınız ama ben salsın demedim üzüldüğünü için uzulmemesini içi i ferahlatmaya çalıştım bende çok krem kullandım fakat ise yaramadi
Firdevss167 Sena51_2 genetik te olabiliyor canım yada hiç çatlamadan önlem almakta çok iyi geliyor oluşacak çatlağı önlemiş oluyoruz ama güzellik salonlarında çatlakları siliyorlar artık hiç üzülmeyin 🥰🥰🥰🌺
Sblatc Melek__55 benimde 28 den beri çatlaklar var şu an 39 dayım ama bu hafta öyle bi çatladı ki karnım uyuz olmuş gibi kaşınıyo karnım resmen ve çatlayan yerler kabar kabar su dolu gibi oldu artık ve sızlıyo