Ben birinden duydum. Erzurum buharada sancıyla gece hastaneye gidince doktoru bu saatte gelemem sabahı beklesin demiş. Bi iğne yapmışlar ne olduğunu söylemeden.
Kadın sabredemeyince şehir hastanesine gitmiş. Orda anlamışlar ki buharada yapılan iğne sancı durdurucu iğneymiş.( Allah vicdanlı merhametli dürüst sağlık çalışanlarına denk getirsin her daim) şehir hastanesinde Tek kişilik odaymış iyi ilgilenmişler memnun kalmış.