minikayak2-6 Ayy kozlar günaydın. Kahvaltı yapıyorum sağlık ocağına gideceğim randevum var aşı için. Eşimin zoruyla artık olma kararı aldım. 17+0. İlk doz sinovac olduğu içim gebelik öncesi biomtech olmuyormuş şu an. Sinovac olan var mı hamileyken?
Mervekm29 minikayak2-6 hayır yaşamadım canım kol ağrısı bile olmadı. 21+1 de oldum şimdi 2 doz için bekliyorum bu arada da 2 aralıkta tetenoz aşısı olucam 2 hafta ara olması gerekiyormuş.
Asfgghjjcansu12 Bende biontec oldum gebe olduğumu bilmiyordum 2 haftalık hamileymişim 20. Haftada tetenoz var daha sonra biontec 2. Dozu olcam nasip olursa
minikayak2-6 Anne_N kızlar peki o haftalarda yani 16-17 de karnınızın bir tarafımın büyük oldığunu gördünüz mü benim sabahları öyle oluyor sol daha şiş Bebek toplanmış gibi her sabah oluyor artık
Asfgghjjcansu12 Esraninbebeleri ben pek anlamam ama 18. Haftada gittim tetenoz için vursam yine vuruyorum dedi ama sen 20. Haftada gel dedi
Ebrufatih minikayak2-6 canım bende 16 haftamda oldum ilk dozunu çok şükür bişey olmadi sıkıntı yapma. İki doz oldum 22 haftaligim artık sıra tetanoz olacağım
Clementinee minikayak2-6 ilk doz sinovac hamile olduğumu bilmeden oldum. 3. Ay sonrası mecbur 2. Doz sinovac oldum. Doktorum hiç bir koruyuculuğu yok dedi Biontech ol dedi 3. Doz Biontech randevum yarın🤍🤍
SerraveAnnesii İlk dozumu hamile olduğumu bilmeden sinovac oldum. İkinci dozumu 14. haftada oldum. 24+4 haftalığız 3. dozumu iki gün önce biontech oldum hafif kol ağrısı dışında bir yan etkisi olmadı ☺️