Bence ideali 4 yaş ya. Kimse yanlış anlamasın bu benim düşüncem yaş arası küçük olunca sanki ilk çocuğun hakkı yeniyor gibi geliyor bana:(
bazı durumlarda büyük çocuk baskınsa küçüğün hakkı yenilebiliyor. Mesela benim ablamla aramda 14 ay var.( Ben kaza kurşunuymuşum) ablan işitme engelli ve hırcın bir çocuktu. Beni çok kıskanmış ve hep ablamın şiddetine uğradım. Kolumu kırdı, beşikten itti burnumu kırdı, yüzümü tırmalayıp parçaladı. 18 yaşına kadar neredeyse hep onun şiddetine maruz kaldım. Karşılık verirken ben insaflı davranıyordum ama o gavura vurur gibi vuruyordu:( ki annemler beni hiç şımartmadılar yani. O senin gibi degil bir şey deme. İdare et diye diye ezik bir çocukluk geçirdim.
Tabi aksi durumlarda olabilir ama anne açısından da dört yaş ideal. İlk çocuk kreşe başlamış olacağı icin enerjisini de atar. Hamileliği zor geçen anneler icin daha iyi olur. Ben öyle planlıyorum inşallah.