Kızlar bu anlaşma dedikleri olay kağıt vs mi imzalanıyor, yoksa doğum olduğunda hastaneye gidiyoruz, doktorumuz geliyor, doğum gerçekleşiyor çıkarken de hizmetin karşılığını mı ödüyoruz ? Yani öncesinde bi prosedür var mı?
Bu arada doğum paketi değil, sadece normal doğum için soruyorum