oguzweannesi Hamilelikte turşu yenir mi acaba daha doğrusu turşu kavurması bir zararı varmıdır az yiyin diyolar ama neden az yenmesi lazım düşüğe mi neden oluyor ?
Sevaa02 oguzweannesi Tuz oranı çok olduğu için olabilir fazlası için tabi. Kararında yenirse zararı olacağını sanmıyorum.
Sevda555 oguzweannesi hayir canimm ne düşügü. Ben 2 ay tursu yedim tabi sonrasinda tiksindin 2 bucuk aydir yemiyorum ssdece cok tuzluysa az ye cunki tuz sişlik yapiyo vücutta seni rahatsiz edebilir🤗
Kbraackz oguzweannesi Hamilelikte tansiyon zaten sıkıntılı oluyor onun için hem tansiyonu etkilemesin hemde ödem vs yapmasın diye az yiyin diyorlar.
Yalcnnaysgll oguzweannesi ooo gebeliğimi ilk öğrendim kavanoz kavonoz turşu yedim salatalık bi zararı yok sadece tuzlu olduğu için şişersiniz okadar oda geçiyo sonra zaten ye gitsin🤌🏻🤌🏻
oguzweannesi Yalcnnaysgll aslında hamileligimin başında yedim aşırı aşermiştim kokuyordu burnuma ama şimdi turşu yemeyin az yiyin diyolar zararı ne yönde merak ettim tansiyondan olsa gerek onda da sorun yok sürekli düşüktür benim tansiyonum 😄
Byztrkravc oguzweannesi tansiyon içindir canım ben yiyom valla çok seviyorummmm ama limonlu su iç üstüne bişe olmaz inşallah 🌺