Kizce1_ efdce efdce ben ilkini 20. Haftada oldum sonra korona aşılarını oldum ikincisini aralığın başında olucam şuan 29+3 üm
Glbyzzz Kizce1_ covid aşısıyla tetanoz aşısının arasında kaç gün vardı yani doktorun tetanoz aşını yaptık şu kadar gün sonrada covid aşını yapsak olur gibisinden bişey dedi mi🤔
Asfgghjjcansu12 efdce 18 de gittim vursam vurayım dedi ama sen yine de 20 de gel dedi bana aile hekimindeki ebe
efdce Teşekkür ederim yorumlarınız için ben en iyisi sağlık ocağında teyit ediyim doktorum 18. Haftada olabilirsin demişti ama