minimalannee Kızlar 33. Haftada çalışabilir raporu alsam sıkıntı olur mu? 32. Haftada evden çıkamamıştım 💁🏻♀️
misirveannesi minimalannee ben bu hafta perşembe 32+0 oluyorum ama dr.a gidemicem h.sonu gidicem 32+2 de . Doktor problem olmaz dedi
Skymom minimalannee minimalannee Aynı durumu yaşadım geç gittim bana 33 haftalık hamiledir diye verdiler raporu. Ama bazı doktorlar yine de 32 yazdırıyorlarmış benimki yazılmadı.
marbling10 minimalannee idari izind miydiniz? Eğer 24. haftada 24. haftalıktır diye izin aldıysanız bu durum sıkıntı oluşturabilir. nasıl çözülür bilmiyorum. 24. haftanız kayıtlı değilse 32. haftaymış gibi rapor verebilir belki doktor
misirveannesi minimalannee işte benim doktor problem olmaz dedi ama belki raporu 32 itibar ile baslatır
minimalannee Skymom problem olmuyor yani değil mi kabul ediliyor? Geç yazılanlar için sadece ücret kesintisi oluyormuş sanırım
minimalannee marbling10 yok daha önce hiç izin almadım bakalım bi rica ederim ama devlete gidicem kabul eder mi bilemedim🤷🏻♀️
marbling10 minimalannee o zaman sıkıntı olmaz sanırım. Sekreterine söylüyorlar zaten devlette, sekretere rica edersiniz
marbling10 minimalannee çıktısını veriyorlar iş yerine teslim etmeniz için. Aynı zamanda da sgk sistemine düşüyor ama iş yerinin de bildirmesi gerekiyor
minimalannee marbling10 çok soruyorum kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🙏🏻 37. Haftadada aynı şekilde doktora gidip izne ayrıldığıma dair rapor alıp teslim edeceğim daha sonra doğum belgesini teslim edip işlem bitiyor değil mi?
marbling10 minimalannee Evet aynen söylediğiniz gibi yaoacaksınız sonra başka bir şey yok rapor bitince iş başı sonrası