Gizemasr 38 haftalık hamileyim 2 gündür buğazlarımda yanma ve ağrı var korona değilim grip gibi bişey oldum heralde ilaçta alamıyoruz bitki çaylarınıda içemiyorum korkuyorum ne yapabilirim fikri olan var mı????
gbyalcin Gizemasr ıhlamur içebilirsiniz iyi gelir bi de bolca su içip c vitamini almaya çalışın. Mümkünse doktora gidin ilaç yazmasa bile daha net bilgi verir belki covid testi isteyebilir. Test yaptırmadan emin olmayın bence. Allah korusun ne olacağı belli olmuyo çünkü
Haticenes Bende dün sadece burun tıkanıklığı şikayetiyle gittim covid testi verdim ve pozitif çıktı hamileyimde üstelik ben istemesem test doktor da yapmayacaktı ama iyiki istemişim çünkü corona olduğumu bilmesem kan sulandırıcı vs almayacaktım