10+3 haftalığım Tuvalette peçeteye silince kahverengi kan geldi. Daha öncede bşıma böyle bişey geldi kesenin yanında kanama alanı var dedi doktor ara ara gelebilir endişe etme kesende bişey yok dedi. En son 10 gün önce gitmiştim randevuma bugün yine kontorlüm var saat 5de o zamana kadar nasıl durucam bilmiyorum. Başkada randevusu yokmuş doktorun. Çaresiz bekliyorum.