Ebrufatih Merhaba 🌸
• Biz iki tane hastane çıkışı aldık 10’lu aslında tek alacaktık ama e-bebekte bazı ürünler indirimdeydi onlardan aldık battaniyesini kullanırız en azından diye.
• 12 tane zıbın aldık kısa kol, uzun kol, atlet tarzı 0-3 ay karışık aldık bunları.
• 2 tane 5’li hastane çıkışı var
• Dedesi yandan çıtçıtlı bir tane tulum ve uzun kollu zıbın almış taraftar ürünü.
• Emzik ve Biberon aldık
• Bez, Islak mendil ve Temizleme Pamuğu aldık
Kıyafet olarak alsak mı daha bilmiyoruz çünkü çabuk büyüyecek diyor herkes. Alınacak çok şey var ilk bebek olunca 😌 Belki size fikir olur yazdıklarım🎈