Sinemmmmm58 Deletedmom93284 sakin olun isterseniz once. Ben sezeryanda alindigini soyledim zaten.. bana normal dogumda almadiklarini ama sezeryanda mecburi aldiklarini soylemislerdi.
Deletedmom93284 Sinemmmmm58 ben zaten sakinim .D ne zaman doğum yaptınız ? Eminim baya oluyordur alıyor diyenlere karşılık inatla almıyor diyenlere sinir oluyorum o kadar
Sinemmmmm58 Deletedmom93284 git baskasina tepkini goster o zaman. Bayan sezeryan olcam.alirlarmi demis. Bende sezeryana aliyorlar demisim demi. 16 ay once yaptim suanda da 19 haftalik hamileym gecen hafta gittigimde de sordum hala ayni duzen mi diye. Merak etmeyin eski bilgilerle yazmadim buraya . Birtek siz bilmiyorsunuz.
Deletedmom93284 Sinemmmmm58 sakin ol tepki gösteren sensin çocuk azarlıyor sanki dua et askıya alınmak istemiyorum senin gibilere had bildirmekte üstüme yok
Deletedmom93284 Sinemmmmm58 uzatmak yerine susabilirsin bence kimseyle tartışmaya girmek istemiyorum yani kısacası şu💅💅
Glser Bursa şehir Hastanesi’nde alıyorlar sancı odasına da yanınıza refakatvide ama bayan olmak şartı varmış 1 ay önce arkadaşım doğum yaptı
Zekiye06 Deletedmom93284 gebe eğitimine nasıl katıldınız refakatçinizin ismini nereye yazdırdınız ben de yazdırmak istiyorum eşimin kalmasını istiyorum yanımda
Zekiye06 Deletedmom93284 çok teşekkür ederim ya valla içim rahatlıyo refakatçisiz napalım normal doğum bile olsa gerekli yani kolay değil
Nurbyk0306 2021 mart ayinda kiz kardesim dogum yapmisti almislardi yanina refakatci normal dogum yapmistir birde ama ziyaretci yasak sadece ki yasaklar da yeni yeni kalkiyordu dogum yaptiginda suanda da aliyorlardir buyuk ihtimal
Nurbyk0306 Zekiye06 cok mecburi durumlarda kimse yoksa yaninda eside aliyolarmi rica edince arkadasimin esi kalmisti yaninda ailesiyle gorusmuyordu
Deletedmom93284 Zekiye06 hayır tabiki eşiniz olur eğitime katıldığımızda sorduk alıyoruz eşlerinizi dediler sonuçta ailesi olmayan binlerce insan var