Kızlar merhaba uzun bir süreden sonra nihayet o gün geldi.yarın saat 8.30 inşallah ikinci bebeğimi kucağıma alcam.ikincide heycan olmaz diyorlardı.ama o kadar çok heycanlıyım ki nasıl olcak,ne yapcam diye düşünmekten uykularım kaçtı.içim bir tuhaf ….