Sevgibirkan Arkadaslar dun akşam hamsi yemiştim 3 4 saat sonra gece yatarken tuvaletım geldi ve wcye gittim şiddetli ishal ve az miktarda kusma yasadım zehirlenmiş olabilirmiyim bebege bi zararı varmı ishal yasadıktan sonra hiç bişeyım kalmadı iyiydım acıkcası
Gul33 Sevgibirkan Geçenlerde ben yaşadım ama ishal yoktu kusma çok fazlaydı. 2 gün bir şey yiyemedim. Bir şey olmadı çok şükür ama dediğim gibi ishal yoktu
Zynp44 Sevgibirkan geçenlerde tavuk dönerden zehirlendim evde sabah ishal akşamına şiddetli ağrı ile et kustum tavuk parçası değil bildiğin et parçaları midemden parçalar gelmiş doktorumla görüştük sorun olmayacağını bol sıvı tüket dedi eğer bi kaç kere daha kusarsam acilde sıvı taktırmam gerektiğini söyledi 24 saate geçer dedi geçti
oguzweannesi Sevgibirkan canım bildiğim kadarıyla bebeğe zararı olmuyo zehirlenmelerin ama ishalin zararı oluyo su kaybı olduğu için acile başvur sıvı kaybını desteklerler benimde başıma geldi su kaybından dolayı boş serum taktılar bir süre topladım kendimi .
Sevgibirkan Balin saglık ocagında tetonoz aşım vardı kalp atısına baktırdım atıyodu bi sorun yoktu ama
Sevgibirkan Gul33 anladım bende saglık ocagına gıttım tetonoz aşım vardı bugun gitmişlen kalp atışınada baktırdım vardı allahtan