Mrb kızlar gecen sene dış gebelik ve iç gebeliğin aynı anda tutması sebebiyle kanamam oldu. 2 gün kadar ağrı ve kanama yaşadım. Şimdi hamileyim ve sezeryani mi tercih etsem normali mi bilmiyorum. Dayanabilirsem normal doğum istiyorum ama çoğu insanın sezaryen tercih etmiş olması,cesaret edememesi aklımi karistiriyor.
Normal doğum sancısı düşük sancisiyla aynı seymi ??? Regl ağrısının biraz daha ağır versiyonu gibi.Ona dayandiysam normale de dayanırım diye düşünüyorum.