Raziyetes gecen sali acile gttim bas agrisindan 2 parol icmistim gecmemisti serum taktilar oda gecirmedi. Eve gelince kustum o bayaa rahatlatti. Hastaneye gtmeseniz bile eczaneden falan tansiyonunuza baktirin, damrlar hormonlardan dolayi genisliyo basinc artiyo. Bide kendinizi kusturabilirseniz kusmaya calisin ben agrinin siddetinden kendim kusmustum gercekten cok rahatladim