Kızlar 16+2 olduk lakin bu süre içinde de bundan sonra ki süre içinde de güzel geçiremiyorum gecıremıyecegım sıkıntı stres tartışma bunları yaşıyorum eşimle yoruldum artık ne yapsam olmuyor dün gece evden çıkıp gidiyordum kolumdan çekip içeri aldı istiyorum ki hep iyi olalım istiyorum kayınvalidem kayınpederım zaten ayrı bi dert gelip gitmiyorum diye gitsem bile neden sabah erken kalkıp gıtmıyormuşum bu gelin aldık gününü görelim diye ama lakin ben ora gıtsem de esımke kotu olup geliyorum tartışıyoruz hep ora gidince alakasız konular açıyor kayınvalidem onun için kötü oluyoruz lakin ben gebeyım ve bünyem çok zayıf ben 35 kiloyla hamile kaldım şuan 37 kıloyum süreli uyumak rahat rahat oturmak istiyorum ama beni anlamıyorlar eşimde dahil çok çabuk yoruluyorum piskolojim bozuk onların yüzüne gebelıgımı kötü geçiriyorum sürekli sorun ben ne annemlere gidiyorum ne de eşimin tarafına eşim isterse tmm gidelim diyorum gidiyoruz ama tartışarak da geliyoruz evden çıkmıyorum ama misafirim de eksik olmuyor çok yoruluyorum beni kimse anlamıyor hamile kadın diyen yok anca etraflarında pervane olmam lazım mış sizinle paylaştım rahatsız edecek birşey dediysem kusura bakmayın Kims e birşey anlatamıyorum bura yazdım umarım beni anlarsnız