Oznurack1 Başına böyle bişey gelen var mı köpek dişimin yanındaki dişim sallanıyor ara ara zonkluyor ama çok ağrılı değil onunla bişey ısırmamaya çalışıyorum düşer diye korkuyorum. 23 haftalık gebeyim ne yapmam lazım tedavisi var mı doktora gitsem halledebilir mi ? Dişimi kaybetmek istemiyorum ☹️
Berru Oznurack1 canim dış konusunda dertli olan biri olarak geçen hafta bugün en Arjantin bir ön dişini cektirdim hala ağrım var .ben özel muayene gidiyorum doktorum yakın takinidimiz tamamen güveniyorum ben şuan 19 haftaligim gebeliğin her döneminde diş tedavisi yapilabiliyor ama eğer çok acılse ama ikinci tremer dönemde rahatlıkla her tedaviyi yapıyorlar.ben geçen hafta ameliyat gibi birşey oldum.suan antibiyotik kullanıyorum.rontgende çekiliyor ama benim doktorum önermiyor.bence git doktora üçüncü tramere girmeden tedavini yaptır
SemanurAs Oznurack1 ben aynı sıkıntıları ön dişlerimde yaşamıştım çürük değildi sallanıyorlardı. Gittim çene kemiğim erimiş ete tutunuyorlarmış öyle söyledi ondan sallanıyormuş. Bir müdahalede bulunmamıştı
Mayaslan Röntgen çektirin çürük olabilir kökten, benim de dıştan görünmüyordu, röntgende çürük çıkınca dolgu yaptırdım. Zonkluyordu, rahatladım yaptırınca.
Mayaslan Oznurack1 doğru, unutmuşum . Ben de çektirdiğimde hamile olduğumu bilmiyordum. Artık doğurana kadar dayanacaksınız :/
Hst_sena Bende de oldu. Röntgen çekemezler hamilesiniz. Diş hekimine gittim. 2. Trimester de diş tedavisi yapılabiliyor ancak kadın doğum doktoru lokal anesteziye izin verirse ve antibiyotik kullanılacaksa da izin alınmalı. Ben 3. Trimester da olduğum için yaptıramadım.