Vera-Mrym Merhaba arkadaşlar 41+0’dayım büyük ihtimalle normal doğum için suni sancı verilmek üzere bugün hastaneye yatış olacak. Az önce siyah leke ile hafif su geldi bunun ne demek olduğunu bilen yada yaşayan var mi?
Vera-Mrym Evet gittim 4-5 santim açılmam varmış ve gelen suymuş, mekonyum sorunu da yokmuş çok şükür. Doğum gerçekleşti zor ama güzel oldu şükür☺️