Yamantosunannesi Kızlar 25. haftadayım. Gece uykum arasında kasık ağrım başladı. Sürekli ağrı içindeyim 1 saat olacak. Yatmadan biraz gazım vardı yine gaz sancısı zannettim ama değil sanırım. Sağ belim de ağrımaya başladı. Erken doğum olamaz değil mi
Mehtap_93 Yamantosunannesi sanmam o haftalarda bende felaket kasık ağrıları yaşadım sağdan sola dönemiyodum normal ağrılar rahim büyüyo kasıklara baskı yapıyo
Zehracnr60 Yamantosunannesi bende aynı bu şekilde agrım aşırıydı doktora gittim sol böbregımde buyume oldugu içinmiş meger suan 2 haftada bı ultasonla bakıyolar urolojıde fazla buyurse stent takıcaz dedı doktor umarım gerek kalmaz ama ihmal etme bnde hep üşüttüğüm için diyip geçiştirdim sonra hıç tahmin etmicegim bişey cıktı bnce sende hiç ihmal etme git doktoruna
Merve_0109 Yamantosunannesi o haftalar bendede oluyordu resmen ağlıyordum şuan 39 haftalığım hala doğuramadım 😅😅😅
adsmom Yamantosunannesi idrar yollarınızda enfeksiyon olabilir. Bi sabah çok şiddetli ağrıyla hastaneye gittim ve sonucunda böyle çıktı antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Bi doktora gitmenizde fayda var 🙏
Makif2112_ Yamantosunannesi Allah yardımcın olsun canım inşallah bir sıkıntı olmaz bende de agrilar oluyo normal bence
Aslylmz Bebeğin tam hızlı gelişime ve kilo alma dönemine girdiği zamanlar bunlar karında büyıyur organlar iyice sıkışıyor vücut tepki veriyor haliyle malesef bendede oluyor 25+3 üz bizde
Yamantosunannesi Aslylmz sizdeki ağrının süresi ne kadar peki. 1 saat normal mi kasık ağrısı için bana çok uzun geldi
Yamantosunannesi Zehracnr60 ben de kronik enfeksiyon olduğu için doktorum aynı şekilde böbrekle alakalı bi durum olabilir demişti bana da. Kasık ağrım uyanıp şimdi ayağa kalkınca tekrar başladı… doktoruma yazdım olmadı gidicem
2022melisa Zehracnr60 canım şişlik oluyor muydu benimde sol tarafım da şişlik var çok ilaç kullanıyorum aklıma böbreğimde bi sıkıntı mı var ki diye gelmiyor değil
Yamantosunannesi Merve_0109 evet çok ağrıyor uyandım ayağa kalkınca tekrar başladı ağrı. Umarım doğurmam geçici bir ağrı olsun sizin gibi 😞
Pirayeada Yamantosunannesi bende de var her ay takipliyim idrar tahlili kültürü vajenkultur hepsini yaptırıyorum
Aslylmz Yamantosunannesi ara ara vurarak 1 saatse normal ama aralıksız 1 saat agrıyorsa bi doktorla görüşmek lazım pozisyon değiştirince falan rahat edip tekrar baslayabiliyor benimki de sürekli rahat etcek sekli arıyorum
Selcans Yamantosunannesi rahim buyumesinden kaynakli o haftalar benzer bir ağrı yaşadım genel cerrahiye yonlendirildim apandist sandılar sag taraf olunca cok şükür bir sey çıkmadı ama ne olur olmaz git bir görün için rahat etsin, geçmiş olsun 🌺
Yamantosunannesi Selcans ikisi de yok😞 doktorla görüştüm düzenli karın sertliğin olursa gel diyor. Farkettim de o da var yani. Bakalım e devletten geçici kimlik belgesi ile giderim olmadı..