Kızlar ben 1 aydır annemde kalıyorum eşimle birlikte çünkü evim tadilatta. Normale 3-4 haftaya kadar bitecek diyorlar ustalar ve bende 33+1 günündeyim oğlumun bütün eşyaları evimde kaldı kaldırmıştım bir poşete hiç biri yıkanmadı ütülenmedi. Nede hastane çantam hazır. Acaba diyorum sizce buraya getirip yıkasam mı hazırlasam mı ? Yoksa eve yerleşir yerleşmez mi yapsam ? Erken doğum falan olursa diye bende karar veremedim… 🤔 doğumada az kaldı tabi 16 ocak normalde ne diyorsunuz ? Daha dolabını, yatağını falan almadım zaten o eve geçince alınacak 1 günlük iş. Sadece bezlerini, şampuanını, duş leğeni gibi şeylerini almadım. 😬