erkekannesi25 38 haftalık zorlu süreçten sonra çok şükür bu sabah doğuma giricem kızlar az kaldı zaman geçsin geçmiyor sanki 🙂 Allah sağl salim herkesin çocuğunu kucağına almayı nasip etsin
Annesininbitanesi1 erkekannesi25 amin canım sende sağ saglim kavuşursun inşallah bebeğine 🙏 kolay doğumun olsun inşallah 🙏☺️
Fehime16 erkekannesi25 evet sabah 8de benimde yatisim var ve gram uykum yok korku heyecan karışık yarın nasıl dayanicam uykusuzlukla bilmiyorum 🤷🥺 rabbim yardımcın canım su gibi bebisi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🤲🏻🤲🏻
Mehtsp23 erkekannesi25 Rabbim sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallah canım benimde son 5gun bizede dualarında yer vermeyi unutma Allah rızası için 2.gebeligim ve arkamda 2 yaşında kızımı bırakıp doğuma gidecem Rabbim bi sesle kurtarsın cümlemizi inşallah
erkekannesi25 Fehime16 Allah razı olsun inşallah sizinde kolay geçer benim 3. Ama sanki ilkmiş gibi Mehtsp23 amin inşallah bi avazda kurtulum bende 2 oğlumu bıraktım geride 3. Oğlumu almaya gidiyorum
Mehtap_93 erkekannesi25 inşalah her şey çok güzel geçermve sağ salim bebişinze kavuşursunuz sağlıkla sıhhatle ☺️🤲
Tuba0621 erkekannesi25 saglıcakla alın inşallah kucagınıza 🥰ben de yarın gidiyorum doguma hayırlısıyla😇rabbim bir avazda saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏
gzmbzc erkekannesi25 Gözünğz aydın :) Genel anestezi mi oldunuz nasıl geçti aşamaları anlatırsanız bizde biraz rahatlamış oluruz :)