ikicocukmeselesi yaaa valla ben 3 gün ne oluyor ihtiyaçtan sattım o kadar içim buruk ki benim 22 ayardi ama sana şöyle diyim altın olayını takip ey yinede ben esnafları da gezdim.esnaflar çok düşük soylediker AVM ye gittim ben altinbastan almıştım orası iyi saydı valla yardımda ettiler Allah razı olsun 🤲🏻 alırken yine ordan alırım aklınızda olsun AVM dekiler daha iyi benim çarşıdaki esnaf taşli diye 1.06, dan düştü fiyatını ben oralara iyiki vermedim derim altınbaşdaki görevli gozumun onunde çıkardı taşı 0.6grm geldi 🥲 fiyatını çok düşürdü çarşı bize 🥲