Sinemmmonurr Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim göğüsümün arasında boşlukta dayanılmayacak kadar bi acı var nedenini bilen var mı
Bertasi25 Sinemmmonurr benim 6. Hafta başlayıp 15 haftaya kadar süren bi yanma batma tarifi olmayan bişey hemen her gece serum yiyordum ölüyordum ama tarifi yok çektim yani kuru ekmek ve limonlu su dışında hiç bişey yiyememek çok zordu inşallah sizin öyle değildir umarım bende hamilelik reflüsü dendi gaviscon verildi serum yiyip kendime geliyordum Alllahım yardımcınız olsun 🙏🏻
Sinemmmonurr Bildiğin mideme bişey oturmuş gibi acım vardı ama tarif edilmez dediğin gibi. Acile gittim kapısında acım geçti geri eve geldim şimdi tekrar uyumayı deneyeceğim. İnsallah dediğin gibi değildir 😌