Arkadaşlar az evvel otururken bir anda birşey geldi gittim baktım su bayağı böyle iç camasırım ıslandı.. hafta içinde de az az damla damla geliyordu . Doktora gittim ama hiç bununla ilgili birşey dememişti .. perşembe kontrolüm var soracağım ama sizce neden olmuştur. Su bildiğiniz renksiz kokusuz akıntı vs degil asla . Böyle oluşta hamileliği sağlıklı devam eden oldu mu … bilenler yardımcı olursa sevinirim 🙏🙏🙏