@kivirciginannesi yurdışında yaşamıyoruz ama maalesef Türkiye de yaşıyoruz ve buranın şartlarına göre hareket etmek zorundayız bebeğe anne karnında 40 haftayı geçtikten sonra ne olucagını hiçbir doktor kestiremez zaten zamanı gelmiş ha 40+4 de almışlar ha 42 de farkeden bişey yok yani ben sezeryanı desteklemiyorum ama mecbur kalındığı sürece elden de bişey gelmiyor maalesef