Aybukee3535 35+6 haftaligim. Gece yan yatarken canım yanıyor bel boşluguma ağırlık yapıyor yumuşak birsey koyuyorum öle yatmaya çalışıyorum cok bi fsrk olmuyo ama idare ediyo aynı durumu yaşayan var mı
Avukat_Anne Aybukee3535 ben de yaşıyorum 35+5 deyim bir ton yastıkla uyur oldum artık ama bir tarafıma yatıp uyusam gece uyuşmuş ve o yanım ağrır şekilde uyanıyorum diğer tarafa dönüyorum tekrar ağrı ve batmalarla mücadele edip uyuyakalıyorum
Annesininbitanesi1 Aybukee3535 37+4 ne sagıma ne soluma yatamıyorum bende aynı senin dediğin gibi oluyor canım çok yanıyor
Momgirl16 Aybukee3535 ah bee sabahtan beri aradığım yorum, inan al bendende okadar yatamiyorum hic bir şekilde ve daha 21 haftalik hamileyim 30larda herhalde cay halimeee 🤦🏻♀️🥲
Aybukee3535 Avukat_Anne Yemin ederim ne eksik ne fazla tamda yaşadıklarımı anlattin Allah yardımcımız olsun inşallah
Helpmee Avukat_Anne bende 34 haftalığım aynısı canım Heryerim yastık doldu desteksiz yatamıyorum birde gece tuvaletleri mahvediyor beni
SelinYakgul Aybukee3535 dün geceden beri nerdeyse 1 saat anca uyudum. Sağıma dönüyorum sağım acıyor soluma dönüyorum solum zaten çürüdü 🤷♀️ 31+4 üz. Sırtıma yastık , bacak arasına yastık derken yastıktan yatakta eşimi göremiyorum 😂