Kbra_123 Kübra hanım günaydın 🌸moralinizi kesinlikle bozmamanız taraftarıyım . Ben de o annelerden biriyim . Yani 24 25. Haftada devlet hastahanesi detaylıda doktorumuz baktı,inceledi. Sol böbreği hafif pyelaktazi dedi ( hafif , orta, yüksek olarak tasnif edilir . Epey araştırdım) sonrasında 4 mm olması gerekirken 4.2 mm çıkmıştı. O gün amniyosentez önerelim diye bana da söyledi, nitekim rapora da geçelim dedi.sonrasında ben neden bu testi istiyorsunuz dediğimde doğumda bir sürpriz ile karsılasılmaması adına dedi ve düsük ihtimalinden bahsetti bu test ile gelen . Ardından bana da niffty testi yaptırabilirsin dedi. Tabi daha eve gelmeden ben de ağlamaya başladım . Akabindeki normal ultrason randevumuzda düzenli gittiğim devletteki hekimim büyümesi 6 mm olmuş, hafif pyelaktazi hali sürüyor dedi . ( bebeğim kız bu arada ) bozma moralini bunlar kafaya takılacak hususlar degil diye de söyledi . Velhasıl en son geçtiğimiz hafta gittim ( 29 haftalık iken) doktoruma 6 mm de kalmış büyümesi durmuş , normale dönmüş dedi . 💜🌹🌸kalbim çiçek açtı çiçek , nasıl anlatsam heyecanımı mutluluğumu. Tarif edemem . Hamdolsun . Dilerim öyle güzel haberler gelir , strese girmeyin . Allah sizinle olsun .