Derya53 Belim çok kötü ağrıyor 4 saattir ve ara ara vajinama vuruyor ebe geldi kontrol etti ama açılmam yokmuş sizde de böyle olup doğumu başlayan var mı?
Gorkeminannesi Ben bel ağrısından uyuyamamistim 20 dk da bir sanci geliyodu sabah 8de doktora gittim acilmam 1bucuk 2 santim olmus ve suyum gelmeye başlamış