Zh602145 Kızlar takvime göre 6+6haftalık hamileyim ama kahverengi akıntım geliyor progestan içiyorum ama acayip halsizim ve uyuyorum çalışıyorumda herkes dinlenmemi tavsiye ediyor
Rasev Zh602145 dokdorunuz kanamada bi problem gormediyse oluyo canim endiselenme benim 12haftaya kadar surdu calis hep dinlen ayaqlarini yuksekde tut calisiyosunda Allah yardimcin olsun sağsalim kucagina alirsin inşəAllah bebegini😍
Damla2557 Zh602145 bende 6+4 günlük hamileyim. Prpgestan kullanıyorum. Ama benim ultrasonda kanamam gözükmüyor. Doktorum içerse kalan kanları atıyorsun muhtemelen dedi
Zh602145 Harunnisa yeni gittim doktora keseyi gördü kalp atışları haftaya cuma dedi hayırlısı dua edin
Zh602145 Rasev amin inşallah canım çok zor geçiyor hiç halim yok allahım sağ salim atlatırım inşallah bakalım rapor almayı düşünüyorum
Zh602145 Damla2557 benimde cuma ultrosonda kesem gözüktü kanama yok ama kahverengi akıntım gelio bide ilaç acayip sersem gibi yapıyor
Rasev Zh602145 rapor alip dinlen canim bende o donemlerde seningibiydim çok şükür atlattim darisi basina inşəAllah kendini çokda yorma😘❤️
Damla2557 Zh602145 eger ultrasonda kanamam gözükmüyor sa tedirgin olma. İlacı hap gibi mi kullanıyorsun vajinadan mı atıyorsun. Ben vajinadan kullanıyorum Bi yan etki görmedim
Zh602145 Rasev maşallah allahım sağ salim kucagına almayı nasip etsin biraz korkuyorum bende herşey allahtan ama evham yapıyorum
AkelebekB 5+4 teym kahve rengi lekelenme başladı bikaç gündür progestan da alıyorm doktorda dönmedi telefonuma düşükte kan kırmızı mı oluyor
AkelebekB Zh602145 inşllh öyledir yarın sabah gel dedi doktor yerleşme kanamasıdır dedi kasıklarımda kramp ve agrı var korkuyorm
Zh602145 Korkma Allaha emanetiz onların yicek ekmeği varsa olacak bende senin gibiyim içim hep endişe korku atlatıcaz inşallah moral olalım birbirimize
Edizefeninannesi Zh602145 canım progestan genellikle halsizlik ve uyku verir bende 1 hafta kullandım ve kafam yastıktan kalkmıyordu malesef