Gorkeminannesi merhaba bende şu an (eminim doğum sancısı değil ama) ara ara karnımın altında kasıklarıma kadar yayılan bir ağrı var ve aynı ağrı karnımın üst kısmındada var.Sanki ksrnım düşğcekmiş gibi hissediyorum.Eşim biraz ovayım belki gaz sıkışmasıdır dedi ama elini sürmesinden çok rahatsız oldum yaptırmadım.Acaba yalancı sancı olabilirmi siz böyle bir şey yaşadınızmı.Bu arada 31+3deyim