Anne8484 Kızlar mesala diyelim suyum geldi duş alıp sonra eşimi beklesem geç mi olur?Esimin isyerinden gelmesi 1 buçuk saati buluyor..Veya Nişan gelse eşimi beklesem geç mi,?Bu durumlarda en fazla evde kaç dakka bekleyebilirim?
Nazli_ayar Anne8484 bebeğin anne karnında yasamasini sağlayan en büyük etken o su dediğimiz amniyon sıvısı. Suyunuz geldiğinde eşinizi bekleyin gelsin hemen hastaneye gidin. Bekleyemicek kadar da sancinizda olursa taksi falan cagirirsiniz. Nişan gelmesi hakkinda bir bilgim yok ama her ikiside doğumun başladığını gösteren şeyler.
Tugbamete Anne8484 canım benim suyum geldi duş al saç kurut giyin çantanı toparla eşyaları al çık hastaneye git derken 1 saati geçti valla heralde anında müdahale gerektirmez ama yinede doktorunuza bi danışın ne kadar süre içinde gelmeliyiz diye nişan pek önemli değil su yada sancı beklemek gerekiyor onda benim bildiğim bu şekilde
2-prensesannesiii Anne8484 benim suyum geldikten 3 saat sonra hastaneye gittim. Gece 3te geldi 6da hastanedeydim 9.35 te doğum yaptım
mcansu Su gelirse en kısa sürede gitmeye özen gösterin ama nişan kesin doğum başlangıcı değildir. 2 gün oldu nişanım geleli hala doğum başlamadı. Veya sancın on dk da bir düzenli ve artan olursa da en kısa sürede gidin.
bsrakaradayi mcansu merhaba🙏🏽 Nişan geldiğini nasıl anlıyorsunuz ben internetten görseline baktım gözle görülünce ayırt ediliyor ama işerken düştü diyelim ya da duş alırken vs. Anlaşılıyor mu vajinadan düşerken
mcansu bsrakaradayi benim gün içinde parça parça birkaç kez geldi peçeteye afedersin balgam gibi sümüksü gibi.