MinikMucizeninAnnesi Hanımlar 34+4 hamileyim. Hafif karnımda sancı var ve bi kaç saattir büyük tuvaletim varmış hissi var makatımda baskı hissediyorum 🤭 Ama asla tuvaletimi yapamıyorum,o baskı geçmiyor yarın sabah kontrolüm var gerçi ama korkmalı mıyım 😓😟
2-prensesannesiii MinikMucizeninAnnesi gaz falan olabilir mi acaba. Eğer gaz olmadığına eminseniz doktora gidin . Cunku doğum başladığında makata baski oluyor
hulya-13 MinikMucizeninAnnesi kız kardeşim aşırı makat ağrısıyla sizin gibi sabaha kontrolü vardı açılması başlamıştı gittiğinde. İyi yanı şu oldu sabaha kadar o sancıyı evde biraz hareket yaparak biraz uzanarak geçirip öyle gitmesi oldu. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Kız kardeşimden dolayı doğum sancısı gibi geldi bana
hulya-13 MinikMucizeninAnnesi 34 de doğarmı diye sakın korkma benim ilk bebeğim de 34de doğdu az zayıfı ama çok çabuk toparlandı
nanna MinikMucizeninAnnesi bende de oluyor sonra bi regl ağrısı gibi oluyor ama genelde gaz veya wcye gidince sorun çözülüyor ama bana öyle geliyor ki açılma oluyor🥺
MinikMucizeninAnnesi hulya-13 doktora gittim açılma vs yok. Bebek kanalda da değil,kan iğnesi kullanmıştım fazla Demir yüklemesinden bağırsak hareketlerinde sıkıntı olmuş olabilir bebekle ilgili bir sorun yok dedi 😌