ozgekuzey bir şey görmüştür muhakkak o yüzden Çarı muayenesi yapmıştır, bende mesela bıçak saplanması gibi bir sancı şikayetiyle gittim (erken doğum riskim de olduğu için) direk çatı muayenesi yaptılar açılma var mı diye 34+4 de. Sadece yumuşama olduğu söylendi açılma vs yoktu ama muayene mi tetikledi yoksa zaten olacağı mı vardı bilmiyorum ondan 2 gün sonra 35 haftamda nişanım geldi ne sancı ne açılma var bekliyoruz öyle 4 gün oldu