Damlavederin Allah yardımcınız olsun öncelikle ama öyle düşünmeyin her bebek nasibiyle kismetiyle.gelir benimde 3 yaşında bı kızım.var şuan 4 haftalık da.hamileyim
Allah nasip etmiş diyin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bu dünyada biz bile yeri geliyor olmak istemiyoruz ama Allah nasip etmiş diyip biraz rahatlayın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸