Arkadaşlar ben ağrılarım var diye 30 haftalıkken acile.gitmistim çatı minesi yapıldı üst kemigim darmış yani çatı darlığı varmış şuan 35 haftaligim 36 haftada muanem var gitsem eğer sezeryansa çatıdan dolayı gün verirlermi bana ne zaman doğum günü verirler