Akşamları adet sancısı gibi ağrım oluyor sonra karnım taş gibi oluyor sürekli uykum geliyor hele geceleri hiç uyuyamıyorum Sürekli küçük abdeste kalkıyorum bu aralarda sanki büyük abdest varmış gibi oluyor bebeğim hareket ettikçe de ağrı oluyor. İki hafta önce gittim 35 haftalik dedi doktor şuan 37 görünüyor bebek biraz önden dedi acaba o yüzden mi bukadar sıkıntınoluyor sizlerde de varmi bu durum 😔😥