hulya-13 misirveannesi ilk gebeliğim aynı anlattığınız gibiydi. Sorun yok merak etmeyin. Erken döndü benimkide baş aşağı 7 aylıktı. 8 aylıkken sezaryen oldum tansiyonum çıktığı için. İnşallah sağlıkla kucağınıza alın
startown misirveannesi hahaha annelik ilte sevinçle endişeyle karmakarışık Rabbim hepimzie sağlıkla kavuşmayı nasib etsin 🥰
Annesininbitanesi1 misirveannesi benimde 30 beri o pozisyonda canım hiç değişmedi kafası kanalda dediğin gibi C pozisyonunda arada sağ tarafı o kadar sertleştiriyor ki nefes alamıyorum ayaklarını bastırıyor solda çok nadir hissetmiyorum bile çok fazla