Biyo_logg gzmbzc benim ikiz değilde şunu çok merak ediyorum ikiz olupta normal doğum yapan var mı varsa nasıl 🥶😊
bayangulucuk35 gzmbzc 33+6 oldum artık cok zorlanıyorum ellerım hep uyuduk kemıklerım dahı agrıyor artık
Twinsss gzmbzc 29. Haftaya giriyorum. Sırt ağrısı, bel ağrısı, sağ gögüs altımda yanma batma. Vallahi nasıl devam edecek bu haftalar nasıl geçecek hiç bilmiyorum. Tek tesellim kızlarım sağlıklı. Onları gördüğüm anı hayal ederek dayanıyorum 😇
gzmbzc Biyo_logg Onu bende merak ediyorum ama yapan varsa da helal olsun gerçekten ben sezeryandan bile korkuyorum :)
Derya_alban Biyo_logg benim ablam yaptı ikiz ve normal doğum 34 haftalıkken doğurdu bende ikizlere gebeyim 33+2 oldum ama daha dogurmadm normal dogum istyorum ama bakalm artk şansıma
bebegim42_ Biyo_logg var tabi bizim komşumuz 3 üz normal doğurdu tabi o zamanlar doktor ultrason felan ne arar doğuma gitti ebe bir tanesini doğurunca kalkma ikinci geliyo oda doğunca dur bi tane daha geliyor diye 3 tane doğurdu
gzmbzc bayangulucuk35 Benm de sol bacağmda sadece ağrım ama aşağıya çok baskı var wc den çıkıpta uyuyamıyorum o derece su içmeye korkar oldum Bide doğum korkusu var tabi bakalım hangi haftada doğum olucak 😒
gzmbzc Derya_alban Ay ne kadar güzel ablanı tebrik ederim :) Bizde sezeryandan korkalım burda umarım senin de istediğin gibi olur
Ceyduygu Derya_alban Ay sen nerelerdesin yakını normal ikiz doğuran arıyordum :)) nasıl normal doğurdu? Benim doktorum beni korkuttu eşimde ille sezeryan olsun diyor üstelik ilk doğumum normal. Bana dediki biri doğduktan sonra diğeri ters dönebilir sonra birde sezeryan olabilirsin dedi. Ben çok istiyorum normal doğum olmasını. Birde hangi hastanede doğurdu
bayangulucuk35 gzmbzc aynn alta cok baskı oluyo mide zaten hiç sorma yangın yeri resmen 😂 senin tel yumurta mı çift mi canım
gzmbzc Ulkermadn Sanırım hamilelerin kabusu bu bende de var diye düşünüyorm sürekli çamaşırım ıslak oluyo ve arada koku oluyo dün akşam biriyle konuştuk o da aynı şeyden şikayetçi doktoru ne kullanırsan kullan bitmez demiş
Ulkermadn gzmbzc evet ya asla geçmiyor antipyotik kullandım tek doz ilaçlar falan gene de agrısı çok fazla böbreklerim de büyümüş ondan sanırım iltihaplandı bilemiyorum ama cok zor
Twinsss gzmbzc aynen. Enfeksiyondan sanıyordum önce ama enfeksiyonum geçti ilaç kullandım. Hala devam ediyor. Kokusuz günlük ped takıp sık sık değişiyorum iş çamaşırımı da.
gzmbzc bayangulucuk35 Yanmayı geçtim bide bulantım tekrar başladı bu hafta sanki az çekmişim gibi Çift yumurta benim,senin ?
Twinsss bayangulucuk35 aynen benimde baskı oluyor. Artarak da devam edecek sanırım. Sizin bebişlerin ağırlıkları nasıl
bayangulucuk35 gzmbzc benım tek yumurta kızlarım olucak nasıpse 1 yasındada oglum var. 🙂 Ben hala kusuyorum canım iştah sıfır zaten bide kusma lar bıtmedi bi turlu
gzmbzc bayangulucuk35 Benimde bi kız bi erkek :) Allahtan kusmam yok gayet yiyorum Doğumla ilgili bişey söyledi mi doktorunuz
gzmbzc Ulkermadn Valla çok rahatsız edici gerçekten daha 19. Haftan umarım biter bol su içmeye çalış bitmiyo ama azalır belki
bayangulucuk35 gzmbzc ayım 1nde randevum var inşallah bi sıkıntı yoksa 1 hafta daha bekletcek doktor inşallah 36nvi haftada almayı düşünüyo
gzmbzc Twinsss Gerçekten gebelik çok zormuş ben onu anladım Ve hep diyorum ikinci doğumu tekrar düşünmiceğim için allah bana iki tane verdi çok şükür :)
Twinsss gzmbzc aynen. Bende öyle söylüyorum. Eşimde çok seviyor kalabalık aile. Diyorum başka yok iki tane yeter 😇
gzmbzc bayangulucuk35 Umarım ani bişey olmaz da zamanında alırlar Bende en çok ondan korkuyorum inşallah planlı olur Kiloları nasıl