denizkaradeniz benimki 2600 dogdu. Yani gercekten zayif oluyo , tahminen ikinciye hamileyim o da oyle zatif dogacak. Pijama konusunda sorun olmuyo ama ust kisimda kiyafetler buyuk gelio . Kollarini katliyordum hep kiyafetlerin icine dusuyodu zaten. Ama uzulme yani zatiflar daha cabuk kilo aliyo, bizimki 40 i cikti saglik ocagina goturdugumde 5500 kilo olmustu hemsire sasirmisti. Zayif dogacak diye sakin prameture kiyafetleri alma, cok ama cok cabuk kilo aliyolar