Merhaba anneler 22 haftalık hamileyim ilk hareketlerini 18 de hissettim 19 20 haftaları cok fazla hareketli geçti dışarıdan bile çok fazla belli oluyordu ama şu aralar günde cok az o da sadece pıt pıt şeklinde haftaya detaylıya giricem hafta ilerledikçe daha fazla hissetmem gerek diye biliyorum ama sanki şuan hareket felan hissedemiyorum o kadar