H_myra1 Merve13azra belki yarın belki yarından daha yakın😅 neden gelmek istemez bu bebişler anlamıyorum benim 2 bebegimde 40.haftada dogdu 3.gebeligim buda öyle olur sanırım 38+0 haftalıgım bende
41irem Merve13azra aynı haftamız günümüz bende beklemedeyim iyice gerildim valla ha geldi ha gelicek diye beklemekten helak olduk 😂
Zhra4242 Merve13azra Al benden de o kadar aynı haftadayız bende bekliyorum bende sadece ter basması var durduk yere terliyorum
Merve13azra H_myra1 ay bilmiyorum ya ilk kızımda tam bugün doğum yapmıştım artık bu da gelse de doğum stresi bi bitse
Zhra4242 H_myra1 benimde 3.gebeliğim bri 38 de birisi 41 de oldu suni sancı ile bakalım bu kaçıncı haftada olcak
H_myra1 Merve13azra bende diyorum 38 de geçsin 39 gibi gelsin hem taşıyamıyorum nefes darlıgı bir yandan belimde fıtık var ona baskı yapıyor bi yandan ve mide bulantısı bir yandan hala bulantı ilaçları kullanıyorum 🥵 hayırlısı ile kucagımıza alalım inşallah sag salim hızlı dogumlarımız olsun🤗
Dogalanne Kızım 41+2, oğlum 40+1 diğer oğlum 40+3 de doğdu.Hiç acele etmeyin, günü dolan çocuklar hem kolay doğuyor hem gelişimi çok güzel oluyor 🤗
H_myra1 Zhra4242 bende böyle beklemedeyim ya benimde kendi sancım olmuyor suni alıyorum buda öyle olur heralde
Selcans Merve13azra bende 39 oldum annem neden acele ediyorsun diyor 😅 çocuğu okula mi yazdircagiz dogunca gelsin artik diyorum hep bunlar iznimden bosa giden anlar 🙈 şaka bir yana sağlıkla gelsin miniklerimiz ne zaman isterlerse o zaman artık 🌺👼🏻
Zhra4242 H_myra1 Bende öyle bekliyoruz bakalım hayırlısı ile doğsunlar artık sanki hiç doğmayacak hissi oluyor
Iugsya Merve13azra benimde 39+4 hala bi doğum belirtisi yok açılma vs de yok 🥴 birde çatı muayenesinde zorlanıp normal doğum yapabilen var mı aranızda bu konuda çok muzdaribim 😔