denizmom11 Clostiridium oldum doktorum hemen sezeryan dedi bir kere kendimi kastım diye normal doğuramazsın dedi, sonrasında başka hastaneye gittim araştırıp özel hastaneye gidiyorum hep zaten, ordaki doktorum her şeyin normal işte şu şu çayı iç şu hareketleri yap cuma günü alttan bakalım duruma göre değerlendirmeler yaparız dedi
Clostiridium cemrecanimm bi ben olmadım galiba 37 de kontrol edicem demişti.En son gittiğimizde 39 da dedi anlamadim
Clostiridium denizmom11 bi ben alttan muayene olmadım herhalde :)37 de yapıcm demisti ,yapmadı 39 da yapıcam dedi.O kadar agdaya gitmiştim 😁😁